noor » saya ingin berhubung dgn den tohmeena.apakah nombornys hp?
jb125 » Hello all! Hope all of you are fine and doing well!
jb » Assalamu'alaikum!
jb » Assalamu'alaikum kepada semua pelawat. Saya akan sambung semua dengan posting baru ke laman ini dalam sedikit masa lagi...
jb » Assalamu'alaikum kepada semua pelawat. Saya akan sambung semua dengan posting baru ke laman ini dalam sedikit masa lagi...
jb » Assalamu'alaikum!
iez » pengedar juse mate 5.nak oder contact saye je.
jb » Akan disambung semula setelah pengubahsuaian dilakukan... Insya Allah!
yahya » salam semua..sy dari jhr memerlukan pembekal pisang skala besar iaitu pisang nipah/abu.jika ada msg/tel sy di 0177676213 terima kasih..
etuza warna » http://www.ezawarna-warnakehidupan.etuza.blogspot. com
etuza warna » http://www.ezawarna-warnakehidupan.etuza.blogspot. com
etuza warna » salam ziarah, salam ramadhan. marilah kita saling berkunjung..salam perkenalan. budak baru blog
Nor » Assalamualaikum. Jika berminat nak beli jam solat digital automatik jangan lupa hubungi saya, 019-4171744 (nor). sesuai untuk musim puasa.
jb » Assalamu'alaikum! Maaf daha lama saya tak kemaskini laman ini.
jb » Apa khabar semua? Lama juga saya telah mendiamkan diri... maaf! Akan dismabung semula.
kri » akum..
jenab » kata2 renongan: berjimat sebelum habis;berusaha sehingga berjaya
jenab » Kalau kita fikir kita takde kasut baru, fikirkanlah orang yang takde kaki.....baru timbul rasa syukur dgn apa yg ada pada diri kita
jenab » krisis ekonomi yg melanda dunia kini di rasai olih semua gulungan kaya dan miskin,sikap beringat dan berjimat amat perlu dalam apa bentuk perbelanjaan...beli yg perlu aje
jenab » cuaca di Germany dah tak berapa sejuk....5c
jenab » Asm. Nampaknya takde sapa lagi berminat nak jengok blog ni. I guess everyone is busy chatting on the internet.
jenab » Happy belated wedding anniversary to Ikram & Nooralina on the 28th Dec,
jenab » Happy belated b'day to Elina on the 24th Dec. Did u hv a grand celebration?
jenab » Happy belated wedding anniversary to Abg Jani & Kak Minah on 27th Dec. x sempat wish b cos we were in London
jenab » wishing all members of the family a happy, prosperous new year 2009
jenab » assalamualaikum wbh semua
fafa » SEKIRANYA SAYA ADA SOALAN BOLEHKAH SESAPE MEMBANTU SAYA
fafa » assalammualaikum smua
jenab » utk makluman, isteri Rasyidi (anak busu Johan)yg sek menuntut di Birmingham telah selamat bersalin-----bayi perempuan pada 26hb Nov. lepas.
jenab » happy belated b'day to Yanti-1st Dec. semuga panjang umur, murah rezeki dan sihat walafiat
jenab » asm semua
jenab » semuga di panjangkan umur, di murahkan rezeki dan sihat tubuh badan dan akal fikiran. Its a pity that age can only go forward and not backwards
jenab » ppy b'day to Normah, 26th. Nov, i.e 2morrow
jenab » Happy belated b'day to Elmi, 23rd November
jenab » asm semua
jenab » cuaca semakin sejuk, hari ni cuma 5c. Arif gi Ingostadt, esok baru balik
jenab » Asm semua. Senyap je forum ni. Semua sibuk sangat ke? Sekali sekala tu bagilah berita2 terkini yg berlaku kat Malaysia
normi » assalamualaikum
normi » try
Zaity » Bestnyer pergi melancong ke china, saya berminat sgt
jenab » Tq Elmi. Camne raya Mi.....sibuk ngan kerja dan anak2, takde masa nak buat kueh dan open hse kot. Takpalah yg penting kebahgiaan keluarga terdekat, bila mereka dah besar sikit nanti barulah bolih
Elmi » Selamat Hari Raya pada semua, terutama yg jauh Ekhwan, Edurrah dan Mak Lang & family
jenab » bagi kita yg masih bernafas, pastikan perjalanan hidup yg berterusan dipenohi dgn amalan dan ingatan sesama insan
jenab » I guess by now,life is back 2 normal 4 people in KL. Bagi mereka yg kehilangan ahli keluarga (maut dlm kemalangan) ianya akn kekal dlm ingatan...bersabarlah!
jenab » Selamat Hari Raya Lee.......wah Lee nampak sihat dan gebu.........senang hati kot!
Zazlee » Selamat Hari Raya Semua. Maaf Zahir & Batin. Dari Lee..
jenab » Kalau ada jarum yg patah; Jangan di simpan di dalam peti; Kalau ada silap sepatah; Harap jangan si simpan di dalam hati. Mohon maaf zahir dan batin.
jenab » Selamat Hari Raya Aidilfitri di ucapkan kepada semua ahli keluarga tak kira di mana dan juga semua muslim dan muslimat di seluruh Malaysia
Labu » Dajal telah muncul. Mata satu umpama seorang manusia hanya melihat dunia sahaja tanpa memikirkan tentang hari akhirat.
jenab » Tahniah kepada Abang Manan sekeluarga di atas pengurniaan cucu lelaki ..........good reason 2 really celebrate!
jenab » Asm semua
jenab » umat Islam di Germany akan beraya pada 30hb Sept akn dtg
jenab » cuaca semakin dingin dan daun2 mula berguguran
jenab » mulai hari ni perbezaan waktu bertukar kepada 7jam
jenab » selamat menyambut h/jadi ke 62 pada abang Beraim hari ni 23 Sept. mulai
jenab » selamat menyambut h/jadi ke 62 pada abang Beraim hari ni 23 Sept.
jenab » Asm semua
jenab » Selamat meneruskan ibadah puasa dgn penoh sabar dan ikhlas kepada semua umat Islam di Malysia
jenab » Sebagai rakyat biasa hanya bolih berdoa agar Allah memberi petunjuk kepada jalan yg lurus & benar kerana IaNya lebih BERKUASA atas setiap sesuatu
jenab » peliknya semua yg terlibat kata faham mengenai apa yg di tuntut olih agama tapi bertindak sebaliknya
jenab » pelik betul suasana politik di M'sia, sepatutnya semua umat Islam berbaik sangka antara satu sama lain di dlm bulan R'dhan dan bukannya berbalah ........hm tak faham
jenab » Wan, tq for accomodating Ija during her visit to your hse. despite your heavy sche. everyday. Kami berbuka puasa ekarang jam 7.48, semakin awal hingga ke penghujung Ramadhan
jenab » Asm semua
Wan » kat ireland berbuka pukul 738 hari ni
jenab » tidak ada kebahgiaan tanpa pengorbanan, sama juga tidak ada penglihatan tanpa mata(jasad)
jenab » di harap semua sihat dan bersabar dalam menunaikan perintah Allah, dan semuga lebih bahagia dan sejahtera selepasnya
jenab » cuaca di Germany semakin hari semakin sejuk dan waktu berpuasa pon dah semakin singkat
jenab » hari ni dah masuk hari ke 18 kita umat Islam menunaikan ibadah puasa Ramadhan.....kejap aje masa berlalucuaca
jenab » hari ni dah masuk hari ke 18 kita umat Islam menunaikan ibadah puasa Ramadhan.....kejap aje masa berlalu
jenab » asm semua
siti » hai...
Puteh » yg berada di Dublin dan yg di UK tu berape jam pula berpuasa?
Puteh » selamat berpuasa kepada semua yg berade di Germany. Ireland, dan Uk (Shazni)
Puteh » Nab sekrang kat KL dah mula hujan tiap2 hari nampak nya kene masak asam pedas dan sambal tumis ikan bilis cair2 baru lah lalu nak makan sahur nanti
Puteh » ASM ,,, Nab jam berape berbuka puasa kat sini dan waktu habis sahur kul berape lak? buat banyak juadah lah nanti suka lah si Ariff kalau buat macam2 juadah puasa ni...
jenab » hm.............tak tau apa nak sediakan utk buka puasa nanti, maybe buat bubur caca ajelah kot
jenab » Cepat betul masa berlalu...........dah masuk empat hari kita berpuasa. W/pon waktu berpuasa bagi kami agak lama, tapi tak terasa lapar pon
jenab » Wsalam. Tq..........semakin hari semakin tua, lama kelamaan tinggal waktu dan saat aje!
Puteh » Selamat berpuasa dan menjalani ibadah2 yang lain dengan ikhlas dan mendapat keberkatan Allah
Puteh » ASM Nab Happy belated 58th birthday semalam! semoga di berkati Allah umur kita dalam menjalani hidup seterusnya
jenab » jangaka waktu berpuasa kami thn ini adalah lebih panjang dari thn2 yg lalu, l/k 15jam
jenab » Asm. Kami sekeluarga di Germany mengucapkan selamat menjalankan ibadah puasa Ramadhan yg bermula pada 1hb Sept. ini.
jenab » Take good care of yourself ya..............pesanan dari mak lang
jenab » ucapan selamat belajar dan selamat berangkat ke UK juga kami ucapkan pada Pie
jenab » kami ucapkan selamat berangkat pada Edorah dan selamat memulakan pengajianya di UK
jenab » we are still considering the trip to Berlin b'coz Arif will have to make a trip to Moscow and thus so much to prepare, maybe we will postpone it to some other time
jenab » As for Munich, its just like any other big cities in the world.......apart from its tradition and old landmarks
jenab » Flensburg is famous for its beautiful meadows, situated in the second most popular touristic state in Germany. Nana sampai tau mau pulang kerumah
jenab » we had a wonderful holiday in Flensburg, temapt lahir Arif....its like going through a time-tunnel. He showed us his school, the hse he was born in and the neighbours he used to play as children
jenab » sekolah di buka semula 21hb ni, semester pula end of September
jenab » cuaca ditempat kami kadangkala panas, kadangkala hujan dan agak dingin, purata suhu 15-23c
jenab » asm semua
Puteh » Nab , kau dah dapat pergi holiday tu pun bersyukur lah..
Puteh » sorry lah nab kau jauh dengar berita aje lah...ye..
Puteh » Hari ni 27 Julai 08 , bagi pehak semua kami bersyukur dan alhamdullah mengucapkan terima kasih pada Normah kerna belanja adek beradek 'Hi- Tea' d Hotel Legend KL hari ni...
jb » Assalamu'alaikum! Apa khabar semua? Sudah agak lama saya tak ke sini. Maaf.
jb » Assalamu'alaikum! Apa khabar semua? Sudah agak lama saya tak ke sini. Maaf.
jenab » have a nice day to all at home and those abroad
jenab » kata2 renongan; 'Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.'
jenab » after that we will travel to Berlin, but the date has not been fixed yet